Rozwiązania branżowe

czyli outsourcing uszyty na miarę konkretnych branż

03 listopada 2011Zmiany w outsourcingu działalności bankowej

Jedno wielkie „uff” będzie można usłyszeć w dniu, kiedy wejdą w życie znowelizowane przepisy prawa bankowego dotyczące outsourcingu. Z ulgą odetchną zarówno przedstawiciele banków, jak i wykonawcy zlecanych usług.

20 kwietnia 2010Case study Hewlett-Packard dla Gdańskiego Domu Książki: outsourcing open source

Wraz z pojawieniem się technologii umożliwiających przetwarzanie rozproszone, a także upowszechnieniem się systemów open source przedsiębiorstwa zyskały możliwość zdecydowanej obniżki kosztów utrzymania swoich instalacji, przy jednoczesnym zachowaniu walorów związanych z ich bezpieczeństwem, a także wsparciem.

16 kwietnia 2010Przez outsourcing do SOA

SOA jest pojęciem, o którym napisano już bardzo wiele – zdaje się też być postrzegane jako pewien docelowy wzorzec konstrukcji i integracji środowisk aplikacyjnych a więc w szczególności pewne rozwiązanie o charakterze metodologicznym. W czym jednak tak naprawdę tkwi jego siła i dlaczego łatwiej jest z niego skorzystać korzystając z modelu outsourcingu?

16 kwietnia 2010Outsourcing IT - sposób na obniżenie kosztów i poprawę efektywności, case study: IBM dla Fiata

Ostra konkurencja między producentami samochodów powoduje, że muszą oni zwiększać efektywność działania przy jednoczesnej redukcji kosztów.

16 kwietnia 2010Case study zarządzanie zmianą w relacji outsourcingowej Hewlett-Packard/Lafarge

Wydzielając na zewnątrz obszar IT, warto sprawdzić, czy dostawca usługi gwarantuje zarządzanie zmianą bez żadnych dodatkowych kosztów. Przykład współpracy firm Lafarge i Hewlett-Packarda pokazuje, że takie zobowiązanie może stanowić fundamentalną wartość relacji outsourcingowej.

12 kwietnia 2010Zewnętrzny kanał sprzedaży direct

Ubezpieczyciele coraz częściej i chętniej zlecają swoje projekty wyspecjalizowanym w sprzedaży firmom. Przyczyną takiego stanu jest często brak możliwości technologicznych i zasobów do realizacji projektów na wielką skalę w krótkim czasie. Polskie prawo daje takie możliwości, a w świetle nadchodzących zmian w prowadzeniu biznesu współpraca z minimum jednym partnerem o charakterze zewnętrznej firmy telemarketingowej będzie już normą.

13 maja 2008Pierwsze kroki do sukcesu

Powierzenie obsługi klienta lub sprzedaży usług zewnętrznemu call center to często trudna decyzja. Argumenty przemawiające za powierzeniem firmie zewnętrznej przynajmniej niektórych elementów procesu biznesowego są powtarzane od lat, a korzyści z tej decyzji są oczywiste i powszechnie znane, jednak w niektórych branżach temat ten nadal budzi pewne wątpliwości.

Jesteś Outsourcerem?
Szukasz Usługodawcy?
Jesteś Dziennikarzem?
Zamów powiadomienia o nowościach: