Partnerzy

Adres siedziby:

ul. Równoległa 4a
02-235 Warszawa
Tel. : 22 255 20 00
Faks: 22 255 22 22
email: info@voicecc.pl
www.voicecc.pl

Voice Contact Center Sp. z o.o.Usługi outsourcingu, Procesy Biznesowe, Outsourcing selektywny

Profil: Dostawca usług
Specjalizacja: Usługi outsourcingu, Procesy Biznesowe, Outsourcing selektywny
Branża: Call i contact center
Obszar działalności: Polska
Wielkość przedsiębiorstwa: Duże, średnie
Opis podstawowej działalności (core competence) i historia firmy

Voice Contact Center świadczy usługi zarządzania relacjami z klientem z wykorzystaniem wirtualnych kanałów komunikacji: telefonu, e-maila, SMS, faks, chat.

Kadrę spółki którą stanowią eksperci outsourcingu procesów BPO – managerowie z kilkunastoletnim doświadczeniem, sięgającym początków usług contact center w Polsce. Misją firmy jest zapewnienie najwyższej jakości obsługi swoich zleceniodawców i ich klientów, dzięki czemu zleceniodawcy osiągają wyraźną przewagę konkurencyjną. To sprawia, że nawiązywane przez Voice Contact Center relacje biznesowe mają charakter długotrwały i strategiczny.

Oferta:

  • Obsługa klienta
  • Wsparcie sprzedaży
  • Badania telefoniczne
  • Windykacja

Voice Contact Center realizuje projekty dla kilkudziesięciu spółek, z których największe to: PZU, Affidea, Burda, National Geographic Polska, Kredito24.pl, NC+
 

Jesteś Outsourcerem?
Szukasz Usługodawcy?
Jesteś Dziennikarzem?
Zamów powiadomienia o nowościach: