Opinie i porady ekspertów

najnowsze komentarze oraz wypowiedzi specjalistów 

03 numer Przeglądu Outsourcingowego
pobierz teraz
pdf, 3572 KB
wszystkie publikacje

07 grudnia 2011Infolinia: outsourcować czy prowadzić własną?

Aneta Michałkowicz. Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Operacyjny Call One SA

02 października 2011Outsourcing - wyzwanie dla obu stron

Leszek Rożdźeński, Prezes Zarządu Web Inn S.A., Wiceprezes Instytutu Outsourcingu

10 listopada 2010Czy aplikacje przez internet wyprą z rynku standardowy software?

Najnowsze badania rynku usług IT pokazują, że w ostatnim czasie bardzo wzrósł popyt na usługi IT dostarczane drogą internetową.

20 maja 2010Call Center w Polsce

Konrad Rochalski, Prezes Zarządu Outsourcing Experts SA

11 maja 2010Czy sytuacja w outsourcingu w Polsce dużo różni się od tej na zachodzie?

Według Łukasza Gajewskiego Prezes Target BPO podstawowa różnica tkwi w poziomie świadomości.

16 kwietnia 2010Przez outsourcing do SOA

SOA jest pojęciem, o którym napisano już bardzo wiele – zdaje się też być postrzegane jako pewien docelowy wzorzec konstrukcji i integracji środowisk aplikacyjnych a więc w szczególności pewne rozwiązanie o charakterze metodologicznym. W czym jednak tak naprawdę tkwi jego siła i dlaczego łatwiej jest z niego skorzystać korzystając z modelu outsourcingu?

Jesteś Outsourcerem?
Szukasz Usługodawcy?
Jesteś Dziennikarzem?
Zamów powiadomienia o nowościach: