O nas

Instytut Outsourcingu to organizacja ekspercka, zrzeszającą czołowych dostawców rozwiązań outsourcingowych w Polsce. Instytut promuje outsourcing, w tym usługi BPO, jako najlepszą strategię zwiększania efektywności i rentowności. Instytut skupia doświadczenie, wiedzę i kompetencje swoich członków, prowadząc tym samym działalność edukacyjną i ekspercką, bliską formule think-tanku. 

 

Nasze cele

Celem Instytutu jest wspieranie rozwoju rynku usług outsourcingowych oraz budowa efektywnych relacji biznesowych, zarówno poprzez promocję usług wśród ich obecnych i potencjalnych odbiorców jak i tworzenie okazji do współpracy samych dostawców. 

 

Historia Instytutu

Instytut Outsourcingu powstał w 2007 roku z inicjatywy czołowych polskich dostawców usług outsourcingowych i początkowo działał przy Harvard Business Review Polska. W 2009 roku, chcąc rozwinąć zakres dotychczasowej działalności, organizacja zmieniła formułę działania i przekształciła się w niezależną fundację.

 

Zasady którymi się kierujemy

Outsourcing to powierzenie firmie zewnętrznej części odpowiedzialności za biznes. Uczciwość, transparentność, zaufanie jest nieodzowne na każdym etapie realizacji usługi.

 

Korzyści z członkostwa

Każda z firm członkowskich Instytutu Outsourcingu ma możliwość pełnego uczestnictwa we wspólnych projektach organizacji oraz realizacji nowych idei ze wsparciem merytorycznym i administracyjnym Instytutu.

Jesteś Outsourcerem?
Szukasz Usługodawcy?
Jesteś Dziennikarzem?
Zamów powiadomienia o nowościach: