Nasi eksperci

Galposter:

Procesy rebrandingowe, Reklama outdoorowa, Systemy informacji kierunkowej, Serwis, montaż, utrzymanie, Consulting i doradztwo technologiczne

Michał ZollPrezes Zarządu Galposter

Michał Zoll jest związany ze spółką Galposter od 2002 r. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi projektami w obszarze budowy, oznakowania i utrzymania sieci sprzedaży. Współuczestniczył w pozyskaniu i realizacji największych projektów rebrandingowych w Polsce. Zanim rozpoczął karierę w Galposter, kierował działami firm specjalizujących się w fieldmarketingu. W latach 1996 – 1999 w ramach Grupy Galicja odpowiadał za organizację ogólnopolskich akcji marketingowych dla takich spółek jak Philip Morris Polska, Philips czy Unilever Polska.

29.12.2012Podsumowanie 2012 roku w obszarze outsourcingu procesów rebrandingowych i identyfikacji wizualnej

Rok 2012 upłynął pod znakiem rebrandingu największych firm działających na rynku polskim.

09.11.2012Rebranding flotowy – 10 porad jak wybrać najlepszego dostawcę

Rebranding flotowy – czyli zmiana oznakowania zewnętrznego i wewnętrznego placówek, oddziałów czy stacji benzynowych w terenie – nabiera coraz większego znaczenia w procesach zmiany wizerunku dużych sieci. Jego udział w budżetach rebrandingowych sięga już 40% i jest to poziom podobny, jak w krajach Europy Zachodniej.

13.03.2012Outsourcing procesów marketingowych – odkąd i dokąd sięga rebranding?

Po kilku spektakularnych medialnie akcjach – związanych ze zmianą nazwy oraz wprowadzeniem nowej identyfikacji wizualnej firm działających w Polsce – specjaliści na nowo analizują skuteczność metod i strategii związanych ze zmianą wizerunku firmy.

Jesteś Outsourcerem?
Szukasz Usługodawcy?
Jesteś Dziennikarzem?
Zamów powiadomienia o nowościach: