Nasi eksperci

Voice Contact Center:

Telesprzedaż i marketing wizerunkowy, Infolinia, Badania rynku, Telefoniczna windykacja

Ewa DeptaDyrektor ds. Sprzedaży Voice Contact Center

Swoją karierę zaczynała w 1998 r. jako konsultant telefoniczny w Call Center Poland, gdzie szybko awansowała na stanowisko accounta. Od 2006 r. pełniła funkcję dyrektora działu badań, który budowała od podstaw. Dzięki jej wysiłkom w ciągu dwóch lat Call Center Poland znalazło się w pierwszej dziesiątce firm realizujących badania CATI. Później zajmowała stanowisko dyrektora sprzedaży, a w 2009 roku dołączyła do zespołu tworzącego Voice Contact Center. Przez wiele lat była Partnerem Merytorycznym programu Firma Przyjazna Klientowi oraz prelegentką na konferencjach branżowych ECU Marketing i Nowoczesnej Firmy. Jest także autorką publikacji dotyczących rynku call i contact center.

27.07.2013Czy można efektywnie sprzedawać przez telefon w segmencie B2B?

Wykorzystanie zewnętrznego call center do obsługi klientów instytucjonalnych z powodzeniem praktykowane jest od lat.

Jesteś Outsourcerem?
Szukasz Usługodawcy?
Jesteś Dziennikarzem?
Zamów powiadomienia o nowościach: