Nasi eksperci

ArchiDoc:

Obsługa kancelarii, Elektroniczna archiwizacja, Rejestracja danych, Elektroniczny obieg dokumentów, Zarządzanie dokumentami papierowymi, Doradztwo

Dagmara SenderBusiness Development Manager, ArchiDoc

Od marca 2011 roku działa w strukturach firmy ArchiDoc. Realizuje złożone procesy sprzedażowe w zakresie outsourcingu usług back- office (optymalizacja pracy w kancelariach, digitalizacja, elektroniczny obieg dokumentów) dla klientów z sektora ubezpieczeniowego oraz finansowego. W latach wcześniejszych związana z firmami z branży IT, w których zajmowała się systemami klasy ERP, CRM / BPM, BI, WorkFlow. Odpowiadała za pozyskanie, zbadanie potrzeb oraz koordynację współpracy z klientami.
Dagmara Sender jest absolwentką Uniwersytetu Śląskiego oraz Wyższej Szkoły Pedagogicznej Towarzystwa Wiedzy Powszechnej. Prywatnie interesuje się literaturą historyczną oraz tańcem.

27.04.2012Wsparcie procesu likwidacji szkód w modelu outsourcingowym

Outsourcing procesów back-office w branży ubezpieczeń przeszedł wreszcie z etapu przechowywania dokumentów w fazę szerszego zastosowania. Zamiast pytania, czy go stosować, firmy zastanawiają raczej w jakim zakresie.

Jesteś Outsourcerem?
Szukasz Usługodawcy?
Jesteś Dziennikarzem?
Zamów powiadomienia o nowościach: