Outsourcing pod kontrolą - czyli jak zastosować zbilansowaną dietę w biznesie?

W dniu 17.05.2012 w Warszawie, w Hotelu Intercontinental odbyła się konferencja poświęcona jednemu z najbardziej innowacyjnych segmentów polskiej gospodarki jakim jest outsourcing. Organizatorem wydarzenia jest Instytut Outsourcingu – organizacja branżowa mająca na celu edukację rynku odbiorców usług outsourcingowych, integrację środowiska dostawców tych usług oraz pomoc w nawiązywaniu relacji biznesowych.

Motywem przewodnim konferencji był system kontroli procesu outsourcingowego na każdym etapie jego trwania. Spotkanie składało się z trzech paneli eksperckich, prelegenci reprezentujący dostawców oraz odbiorców usług outsourcingowych omówili najskuteczniejsze sposoby weryfikacji dostawców usług, narzędzia kontroli oraz sposoby utrzymania zadawalających efektów współpracy.

Systemy kontroli procesu outsourcingowego

Rozwój zarządzania i planowania opartego o rozwiązania outsourcingowe wymaga wypracowania i wdrożenia szczególnych narządzi kontroli. Firmy wydzielając na zewnątrz procesy realizowane dotychczas wewnątrz organizacji oczekują nie tylko pewności, iż będą one przebiegały sprawniej niż dotychczas, ale także gwarancji jakości, poufności danych czy terminowości.

Sprawny i skuteczny system kontroli to korzyść zarówno dla usługodawcy, jak i dla usługobiorcy – profesjonalna firma outsourcingowa również zyskuje na rzetelnym monitorowaniu i sprawdzaniu efektów i jakości usług, jakie dostarcza – przekonuje Konrad Rochalski, Prezes Zarządu Outsourcing Experts, Ekspert Instytutu Outsourcingu.

Cykliczne wydarzenie

To już trzecia edycja corocznego spotkania klientów i dostawców usług outsourcingowych Outsourcing od kuchni organizowana przez Instytut Outsourcingu. Pierwsza edycja wydarzenia odbyła się w 2010 roku, jej tematem przewodnim były kluczowe procesy i zagadnienia związane z planowaniem i wdrażaniem projektów outsourcingowych. Podczas drugiej konferencji w 2011 roku omówione zostały najważniejsze obawy, jakie menedżerowie odczuwają w związku ze współpracą z partnerem zewnętrznym oraz sposoby redukcji potencjalnych zagrożeń.

Organizowanie cyklicznych spotkań dostawców oraz odbiorców usług outsourcingowych wpisuje się w misję działalności organizacji.

- Priorytetem działalności Instytutu jest podnoszenie poziomu wiedzy, promowanie najlepszych praktyk oraz wymiana doświadczeń dotyczących outsourcingu. Tym właśnie celom będzie poświęcone najbliższa konferencja o ekskluzywnej formule spotkania biznesowego, które będzie łączyło merytoryczne rozważania z wykwitną kuchnią – zapowiada Łukasz Gajewski, Prezes Instytutu Outsourcingu

Gośćmi najbliższej konferencji będą prezesi, przedstawiciele zarządów oraz dyrektorzy zarządzający i finansowi największych działających w Polsce firm outsourcingowych oraz ich klientów.

Gość specjalny – Mistrz kuchni Karol Okrasa

Formuła konferencji „Outsourcing od kuchni” łączy dyskusję o udanym biznesie z opowieścią o dobrej kuchni. Całe wydarzenie rozegra się w formie eleganckiego lunchu, podczas którego gościem specjalnym będzie Mistrz kuchni – Karol Okrasa.

Jesteś Outsourcerem?
Szukasz Usługodawcy?
Jesteś Dziennikarzem?
Zamów powiadomienia o nowościach: