Konferencja Instytutu Outsourcingu „Outsourcing w strategiach operatorów telekomunikacyjnych”

W dniu 21 października 2010 r. w Hotelu Intercontinental w Warszawie odbyła się konferencja Instytutu Outsourcingu – „Outsourcing w strategiach operatorów telekomunikacyjnych”. Wydarzenie składało się z 4 paneli prezentujących praktyczne aspekty rozwiązań outsourcingowych dedykowanych branży telekomunikacyjnej. Temat analizowany był zarówno z perspektywy usługodawcy, jak i klienta.

Celem konferencji jest zaprezentowanie doświadczeń praktyków, firmom dopiero rozpoczynającym przygodę z outsourcingiem. Instytut chce przybliżyć specyfikę usług outsourcingowych w branży telekomunikacyjnej oraz nowe modele współpracy z dostawcami zewnętrznymi.

Zaproszeni eksperci oraz przedstawiciele firm korzystających z outsourcingu omówią kluczowe dla współpracy z firmą zewnętrzną zagadnienia, takie jak: rola umowy w kontrakcie outsourcingowym, innowacje na rynku usług telekomunikacyjnych, outsourcing jako narzędzie zwiększania wartości firmy oraz zalety przejścia z call center wewnętrznego na model zewnętrzny. Spotkanie będzie miało formę prelekcji oraz panelu dyskusyjnego.

Gośćmi konferencji będą przedstawiciele kadry zarządzającej firm z sektora telekomunikacyjnego i mediowego. Patronami medialnymi wydarzenia są Puls Biznesu oraz Outsourcing Magazine. Współpraca merytoryczna Grupa ArchiDoc.

Jesteś Outsourcerem?
Szukasz Usługodawcy?
Jesteś Dziennikarzem?
Zamów powiadomienia o nowościach: