Bankowość i ubezpieczenia

Praktyczne przykłady zastosowania rozwiązań outsourcingowych w obszarze obsługi klienta, obiegu informacji i wsparcia sprzedaży: sprzedaż produktów finansowych, kancelaria dokumentów, obsługa wniosków kredytowych, wsparcie procesu likwidacji szkód, obsługa infolinii, aktywacja kart kredytowych, oznakowanie placówek i inne. 

16 kwietnia 2008Case study Kredyt Bank SA: Podniesienie jakości obsługi klienta dzięki zewnętrznej obsłudze back-office procesu przetwarzania wniosków kredytowych

Dynamiczny rozwój segmentu kredytów konsumenckich i idący za nim przyrost liczby klientów instytucji przyczynił się do znacznego wzrostu koniecznej do przetworzenia przez bank dokumentacji.

13 maja 2008Pierwsze kroki do sukcesu

Powierzenie obsługi klienta lub sprzedaży usług zewnętrznemu call center to często trudna decyzja. Argumenty przemawiające za powierzeniem firmie zewnętrznej przynajmniej niektórych elementów procesu biznesowego są powtarzane od lat, a korzyści z tej decyzji są oczywiste i powszechnie znane, jednak w niektórych branżach temat ten nadal budzi pewne wątpliwości.

12 kwietnia 2010Zewnętrzny kanał sprzedaży direct

Ubezpieczyciele coraz częściej i chętniej zlecają swoje projekty wyspecjalizowanym w sprzedaży firmom. Przyczyną takiego stanu jest często brak możliwości technologicznych i zasobów do realizacji projektów na wielką skalę w krótkim czasie. Polskie prawo daje takie możliwości, a w świetle nadchodzących zmian w prowadzeniu biznesu współpraca z minimum jednym partnerem o charakterze zewnętrznej firmy telemarketingowej będzie już normą.

03 listopada 2011Zmiany w outsourcingu działalności bankowej

Jedno wielkie „uff” będzie można usłyszeć w dniu, kiedy wejdą w życie znowelizowane przepisy prawa bankowego dotyczące outsourcingu. Z ulgą odetchną zarówno przedstawiciele banków, jak i wykonawcy zlecanych usług.

Jesteś Outsourcerem?
Szukasz Usługodawcy?
Jesteś Dziennikarzem?
Zamów powiadomienia o nowościach: