Aktualności

Przegląd najnowszych aktywności Fundacji Instytutu Outsourcingu oraz informacji z rynku BPO - artykuły, opinie, komentarze, wydarzenia.

Zapraszamy do lektury.

14 lipca 2016ArchiDoc:Usługi back-office pozwalają lekarzom poświęcić więcej czasu pacjentom

Jak wynika z raportu portalu Medycyna Praktyczna większość polskich lekarzy i personelu medycznego dużą część swojego czasu pracy przeznacza na wypełnianie dokumentów i wpisywanie informacji do systemów. Dostępne na rynku usługi pozwalają wymiernie usprawnić wprowadzanie danych i obieg dokumentacji w takich placówkach.

17 czerwca 2016Wspólny projekt Voice Contact Center i Affidea wyróżniony „Złotą Słuchawką”

Projekt „Centrum Kompleksowej Obsługi Pacjenta Affidea”, realizowany przez spółkę Voice Contact Center we współpracy z międzynarodową siecią centrów diagnostycznych Affidea, zdobył prestiżowe wyróżnienie w konkursie „Złota Słuchawka”, organizowanym przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego. Spółki zostały docenione w kategorii „Kampanie marketingowe – komunikacja z klientem”.

12 maja 2016ArchiDoc: Biuro bez papieru – 5 kluczowych korzyści

Koszt druku, kopiowania, przesyłania, skanowania i przechowywania dokumentów papierowych może być nawet 10 razy wyższy od kosztu zakupu papieru . Model paperless office jest więc coraz popularniejszy wśród polskich firm.

04 kwietnia 2016Voice Contact Center z kontraktem na Biuro Obsługi Klientów sieci stacji paliw Statoil

Do grona klientów Voice Contact Center, dołączyła firma Circle K Polska Sp. z o.o., prowadząca sieć stacji paliw pod marką Statoil. W ramach kontraktu Voice Contact Center odpowiada za obsługę telefonicznego i internetowego kanału kontaktu dla klientów biznesowych i indywidualnych oraz uczestników programu lojalnościowego Statoil Extra.

02 marca 2016ArchiDoc robi kolejny krok w stronę ekspansji zagranicznej

Do grona klientów ArchiDoc, dołączyła brytyjska spółka Phlexglobal Ltd. W ramach współpracy obu firm w II kwartale 2016 roku w Lublinie uruchomione zostanie nowoczesne centrum przetwarzania dokumentacji klinicznej.

01 lutego 2016ArchiDoc z drugą nagrodą Outsourcing Star

Spółka ArchiDoc, otrzymała drugą z rzędu nagrodę Outsourcing Star
w kategorii „Zarządzanie dokumentami”. Wyróżnienie jest przyznawane najszybciej rozwijającym się organizacjom outsourcingowym w Polsce.
 

19 stycznia 2016ArchiDoc wspiera obsługę polis i likwidacji szkód InterRisk

Spółka ArchiDoc, rozpoczęła współpracę z InterRisk. W ramach projektu outsourcer świadczy usługę usprawniającą proces likwidacji szkód oraz obsługi polis. Rozwiązanie, wsparte autorskim systemem informatycznym INDO, jest sprofilowane pod kątem potrzeb branży ubezpieczeniowej.

Jesteś Outsourcerem?
Szukasz Usługodawcy?
Jesteś Dziennikarzem?
Zamów powiadomienia o nowościach: