Aktualności

Przegląd najnowszych aktywności Fundacji Instytutu Outsourcingu oraz informacji z rynku BPO - artykuły, opinie, komentarze, wydarzenia.

Zapraszamy do lektury.

20 listopada 2014Grupa OEX uruchamia największy w Polsce magazyn materiałów marketingowych

Grupa OEX powiększyła swoją powierzchnię magazynową dedykowaną do obsługi materiałów marketingowych oraz sektora e-commerce. W listopadzie spółka została głównym najemcą w nowo wybudowanym kompleksie logistycznym Good Point III w Łubnej k/Warszawy. Obecnie Grupa OEX dysponuje infrastrukturą magazynową przekraczającą 50 000 m kw.

15 października 2014Tell podpisał list intencyjny z OEX w sprawie przejęcia dwóch spółek z branży outsourcingu sprzedaży za ponad 23 mln zł

Spółka Tell, zajmująca się outsourcingiem sprzedaży w kanale tradycyjnym dla operatorów telefonii komórkowej, podpisała list intencyjny ze spółką OEX S.A. Przedmiotem listu jest podjęcie przez strony negocjacji celem zawarcia umowy nabycia 100,00% akcji spółki Cursor oraz 51,03% spółki Divante.

23 września 2014Zawiadomienie o likwidacji Fundacji Instytut Outsourcing oraz wezwanie wierzycieli

Likwidator Fundacji Instytut Outsourcingu w likwidacji w Warszawie wpisanej do rejestru przedsiębiorców SR dla M. St. Warszawy w Warszawie XII W. Gosp. KRS pod nr. KRS 0000337726 zawiadamia, iż w dniu 29.05.2014 r. Rada Fundacji podjęła uchwałę o otwarciu likwidacji. Wzywa się wierzycieli do zgłoszenia wierzytelności w terminie 3 miesięcy od daty publikacji niniejszego ogłoszenia pod adresem Warszawa, ul. Rondo ONZ 1.

16 września 2014Jak nie utonąć w dokumentach papierowych?

Największym wrogiem każdej organizacji jest chaos. Nawet najlepszy produkt, czy usługa nie wybroni jej przed natłokiem procedur i związanych z nimi dokumentów. Czy można jakoś obronić się przed ich niekorzystnym wpływem?

06 sierpnia 2014Polskie firmy outsourcingowe na tle globalnych centrów BPO i SSC

Rodzime podmioty oferujące usługi dla biznesu rosną razem z globalnymi centrami BPO i SSC, coraz liczniej obecnymi w Polsce. W zdobywaniu klientów, również tych z zagranicy, pomaga im nie tylko znajomość specyfiki lokalnego rynku, ale także coraz bardziej kompleksowa oferta rozwiązań.

05 lutego 2014Outsourcing w siedzibie klienta

Oddelegowanie obsługi procesów biznesowych do firmy zewnętrznej nie zawsze oznacza fizyczne wydzielenie danego obszaru z organizacji.

22 stycznia 2014Cursor podsumowuje rok 2013 na rynku outsourcingu marketingu i wsparcia sprzedaży

Wartość rynku outsourcingu marketingu i sprzedaży w Polsce szacowana jest na około 1,6 mld zł. Badania Ipsos prowadzone na zlecenie Grupy OEX potwierdzają, że z usług zewnętrznych partnerów – w zakresie wsparcia procesów marketingowych i sprzedażowych – korzysta ponad 40% badanych firm.

Jesteś Outsourcerem?
Szukasz Usługodawcy?
Jesteś Dziennikarzem?
Zamów powiadomienia o nowościach: